Nieuwsbrief template: Vergroot de betrokkenheid, blijf in contact met je klanten en bouw een sterke relatie op
Stel je voor…
- … dat je moeiteloos nieuwsbrieven verstuurt die direct aansluiten bij jouw doelgroep.
- … dat je eenvoudig nieuwe contacten verzamelt via een professioneel inschrijfformulier.
- … dat je precies weet wie je nieuwsbrieven opent en op de links klikt.
- … dat je nieuwsbrief in jouw huisstijl direct herkenbaar is voor je doelgroep.
- … dat je met één druk op de knop je ideale klant bereikt met relevante content.
- … dat je zonder technische kennis zelf campagnes kunt opzetten en beheren.
- … dat je klanten regelmatig van je horen, zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent.
Start met het nieuwsbrief template pakket!
Wil je professioneel en effectief nieuwsbrieven versturen zonder gedoe?
Met mijn complete nieuwsbriefpakket heb jij alles wat je nodig hebt om direct aan de slag te gaan! Van een inschrijfformulier en nieuwsbriefformat in jouw huisstijl tot een slimme automatisering die je contacten volgt op basis van hun interactie.
We eindigen met een persoonlijke 1:1 zoom call waarin ik je precies uitleg hoe je zelfstandig jouw nieuwsbrief opstelt en verstuurt, zodat jij het daarna eenvoudig zelf kunt versturen.
Met een nieuwsbrief vergroot je eenvoudig je bereik, betrek je jouw ideale klant en bouw je een sterke relatie op met je doelgroep.
Ik creëer de basisstructuur, zodat jij probleemloos verder kunt met het versturen van je nieuwsbrieven.
- Dit pakket is geschikt voor ActiveCampaign, Mailblue of andere resellers van de ActiveCampaign software.
‘A newsletter is not just an email, it’s a relationship-building tool’
Nieuwsbrief template pakket
295 euro excl. BTW
- Ik maak een account voor je aan en stel de basisinstellingen in.
- Je krijgt 2 lijsten: 1 met al je contacten en 1 voor je nieuwsbriefabonnees.
- We gebruiken 2 ´virtuele stickers´ om je contacten te organiseren, zodat jij ze gerichte nieuwsbrieven kunt sturen.
- Ik maak een inschrijfformulier in jouw huisstijl, zodat mensen zich kunnen aanmelden voor je nieuwsbrief.
- Je krijgt een op maat gemaakt format voor je nieuwsbrief, passend bij jouw huisstijl.
- Ik ontwerp een e-mailhandtekening met social media knoppen en, indien gewenst, een foto.
- We zetten samen je eerste nieuwsbriefcampagne op.
- Er komt een automatisering die bijhoudt wie je nieuwsbrief opent en op links klikt.
- Je krijgt een 1:1 zoom call van 30 minuten waarin ik alles uitleg.
Nu kun jij zelfstandig aan de slag met het maken en versturen van je nieuwsbrief.
Wat moet jij aanleveren?
Er zijn een paar dingen die ik van je nodig heb, zoals je NAW-gegevens, social media links, kleurcodes en lettertypes van je huisstijl. Je krijgt van mij een handige checklist, zodat je niets vergeet en precies weet wat ik nodig heb om je account in te stellen.
De inhoud van de nieuwsbrief schrijf je het beste zelf, omdat jij jouw ideale klant als geen ander kent en weet wat zij wilt lezen. Jouw tone of voice is uniek en die kan ik niet nabootsen, maar ik kijk er wel met mijn salesblik naar en geef je feedback, tips en adviezen.
Zij gingen je voor:
Wij wilde starten met een nieuwsbrief voor onze vaste klanten en dit volledige automatiseren. Ilse heeft dit voor ons ingericht en alles loopt nu automatisch. Ze denkt goed mee en stelt kritische vragen over het hoe wat en waarom, zodat alles nu nog strakker ingericht staat. We hebben eerst aan de bestaande klanten gevraagd via een mail of ze op de mailinglijst voor de nieuwsbrief wilden staan, ook dit heeft Ilse verzorgd voor ons. Nu voldoen we niet alleen aan de wet, ook kunnen we nu starten met onze nieuwsbrief.
Een online cursus maken in een korte tijd is nogal hectisch en intensief. En dan ook het technische gedeelte van de nieuwsbrief doen? Daar kreeg ik een beetje error van. Dus schakelde ik Ilse in.
Ilse maakte de lay-out, zette de teksten en afbeeldingen erin en deed alles wat nog meer nodig was om de nieuwsbrief klaar te zetten. Ze dacht ook mee, is een echte doener en gaf ongevraagd advies. Ik hou ervan.
Binnen no time stond de nieuwsbrief klaar en hoefde ik alleen nog maar op de verzendknop te drukken. De tweede nieuwsbrief was daarna een fluitje van een cent. Dus ga je aan de slag met een nieuwsbrief? Gewoon Ilse bellen. Dat scheelt je een hoop stress en tijd. Ik ben fan!
‘Een succesvolle nieuwsbrief verbindt, informeert en inspireert’
Hulp nodig?
Heb je ergens hulp bij nodig? Plan een hulplijn gesprek in, zodat ik je weer op weg kan helpen. Deze service is alleen voor klanten, die het nieuwsbrief pakket heeft afgenomen.
Kennismaken?
Laten we samen ontdekken of we een goede match zijn en wat ik specifiek voor jou kan betekenen.
Vul het contactformulier in, dan neem ik contact op om een afspraak in te plannen. Ik kijk uit naar ons gesprek!